Αιτήσεις αγροτών στην ΠΕ Ρεθύμνου μετά την κακοκαιρία της 10ης Νοεμβρίου 2020

 

NEO: Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους δημότες μας οτι η προθεσμία για την κατάθεση των αιτήσεων στην ΠΕ Ρεθύμνου, ορίστηκε η Δευτέρα 11η Ιανουαρίου 2021. Ενημερωθείτε σχετικά παρακάτω στο link.

https://www.crete.gov.gr/press-releases/diadikasies-katagrafis-pligenton-apo-ta-entona-kairika-fainomena-tis-10is-noemvrioy-2020-apo-tin-per/

 

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους αγρότες ότι οι αιτήσεις για την καταγραφή ζημιών από την κακοκαιρία της 10ης Νοεμβρίου 2020 στην ΠΕ Ρεθύμνου συνεχίζονται μέχρι 8 Ιανουαρίου 2021. 

Η ΠΕ Ρεθύμνου επισημαίνει ότι εκτός από την αίτηση, που συμπληρώνεται στη γραμματεία του Δήμου, ο ενδιαφερόμενος  θα πρέπει:

  1. Να μην είναι συνταξιούχος.
  2. Να έχει μαζί του έγγραφο που να φαίνεται το επάγγελμα (εκτύπωση από την προσωποποιημένη πληροφόρηση του taxisnet. Εάν δεν είναι εν ενεργεία κατά κύριο επάγγελμα αγρότης ή αγρότης ειδικού καθεστώτος να μην γίνεται αίτηση γιατί θα απορριφθεί).
  3. Να υποδείξει στο χάρτη google earth την τοποθεσία που συνέβη η καταστροφή, προφανώς ιδιοκτησία του.
  4. Να συμπληρώσει λίστα με περιγραφή και διαστασιολόγηση της ζημιάς(πχ αντλιοστάσιο, δίκτυο άρδευσης Φ70 500 μ κ.λπ.). Δεν γίνεται καταγραφή για χαμένο φυτικό ή ζωικό κεφάλαιο, διαβρωμένη γη από τα νερά κτλ.
  5. Να διαθέτει φωτογραφίες της ζημιάς (ειδικά σε περίπτωση αποκατάστασης, κρίνονται αναγκαίες, για να μπορέσει η επιτροπή να πιστοποιήσει το μέγεθος της ζημιάς). 

Οι αιτούντες αποζημίωση ζημιών θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα πραγματοποιηθεί επιτόπιος έλεγχος από κλιμάκιο της Περιφέρειας Κρήτης για την πιστοποίηση και εκτίμηση της ζημιάς.

Παρακαλούμε τους δημότες που έχουν ήδη καταθέσει αίτηση, να επικοινωνήσουν με την γραμματεία του Δήμου, για να συμπληρωθούν τα επιπλέον αυτά έγγραφα.

Απο τον Δήμο

Ενημερωτικό Εγγραφο